Glycolzuur behandeling
De behandeling
Al jaren zijn producten met fruitzuren niet meer weg te denken in de cosmeticawereld. Het glycolzuur wat in de Nimue producten zit, is gewonnen uit suikerriet. Suikerriet heeft de kleinste moleculaire structuur van alle fruitzuren en heeft daardoor het vermogen om het diepst in de huid door te dringen. Hierdoor wordt ook de groeilaag bereikt, waardoor de huid dus van binnenuit verbeterd wordt. Dode huidcellen zijn in 80% van de gevallen de oorzaak van menig huidprobleem.
Veel gestelde vragen
Wat houd de behandeling in
Bij een salon behandeling met Nimue waarbij een peeling met ten minste 35% glycolzuur wordt gebruikt, lossen 5 tot 8 laagjes dode huidcellen in één keer op. De combinatie van speciale salonbehandelingen en het gebruik van thuisproducten, voorkomt een extreme opbouw van de dode huidcellen.
Glycolzuur is naast een superieure moisturizer (vochtbinbinder) voor de huid een fenomenaal huidvernieuwing product. Het verweekt dode huidcellen van de bovenste huidlaag waardoor de huidstofwisseling verbetert. Ook zorgt het voor een verdikking van de lederhuid, wat onder meer resulteert in het vervagen van fijne lijntjes en verfijning van de huidtextuur. Het geeft verbetering bij acne, fijne rimpeltjes, veroudering, littekens, grove poriën, verkleuringen en een droge schilferige huid. Door de sterke hydratatie wordt de huid zachter en krijgt een gezonde glans. Al deze effecten zijn al bij de eerste behandeling voel- en zichtbaar.
Extra opties
De gezichtsbehandeling is met schouder/nek massage en u kunt kiezen uit 2 onderdelen die bij de behandeling zijn inbegrepen, wilt u een extra onderdeel? Dan komt er 6,- euro bij:
- Wenkbrauwen harsen/epileren
- Wenkbrauwen verven
- Harsen bovenlip
- Wimpers verven
* Cupping bindweefsel massage gezicht € 8,50
Afspraak of consult?
Wij staan altijd klaar voor een gratis intakegesprek waarbij we met de klant bespreken wat er verwacht kan worden. Dit gesprek is geheel vrijblijvend en verplicht de klant tot niets. We vinden het namelijk zeer belangrijk dat de klant een juist beeld heeft van wat kan en niet kan.