Pedicuren & Shellac

Waar is een pedicure goed voor?

Pijnlijke voeten kunnen gemakkelijk voorkomen of verholpen worden door een bezoekje aan een vakbekwame pedicure. Een kwart van alle Nederlanders laat geregeld hun voeten verzorgen. Dat is best weinig, terwijl we dit deel van ons lichaam dagelijks toch erg zwaar belasten. Daarom zou het juist logisch zijn om uw voeten extra aandacht te geven. En goedverzorgde voeten en teennagels dragen zeker bij aan een stralend verzorgd uiterlijk!

Shellac
Met Shellac heeft u geen scheuren, krassen of doffe nagels. Shellac geeft je sterke, schitterende gekleurde spiegelglans. Wordt wakker met verzorgende nagels, ochtend na ochtend weken lang. Shellac hard uit onder een lamp dus geen droogtijd!

BIAB
BIAB staat voor Builder in a Bottle, het is dus een all-in-one sculpting/bouwgel.
Het wordt snel en makkelijk verwerkt als een zachte gel, maar geeft de sterkte van een acryl.
Het dragen van een biab nagel voelt heel natuurlijk aan, draagt licht maar is toch sterk en flexibel.
Hierdoor heb je lang plezier van je biab nagels.

Veel gestelde vragen

Wat doet een pedicure precies?

Created with Sketch.

Een pedicure verwijdert eelt en likdoorns, knipt en freest de teennagels op de juiste wijze en helpt nagel- en voetproblemen oplossen. Daarbij geeft zij adviezen om klachten te voorkomen en verhelpt zij waar mogelijk deze klachten direct.

Voor wie is het geschikt?

Created with Sketch.

Pedicure is voor iedereen geschikt, man of vrouw, jong of oud.

Waarom shellac?

Created with Sketch.
  • Blijft 14 dagen mooi!
  • Zorgt voor een ultra stakke en gladde look
  • Goed bestand tegen dagelijks gebruik
  • Het wordt aangebracht als lak
  • Ook geschikt voor gel/biab en acrylnagels
  • Voelt aan als gel nagels
  • Verwijderen zonder vijlen
  • Hypoalergeen
  • Staat ook mooi op teennagels
  • Lange behandelingstijden zijn verleden tijd
  • Geen droogtijd!
  • Op de tenen blijft shellac 6 weken mooi!


Afspraak of consult?

Wij staan altijd klaar voor een gratis intakegesprek waarbij we met de klant bespreken wat er verwacht kan worden. Dit gesprek is geheel vrijblijvend en verplicht de klant tot niets. We vinden het namelijk zeer belangrijk dat de klant een juist beeld heeft van wat kan en niet kan.